.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اخبار ویژه اعتماد 5 شنبه


? هشت سال حبس براي مجيد توکلي؛ مجيد توکلي عضو انجمن اسلامي دانشگاه صنعتي اميرکبير توسط شعبه 15 دادگاه انقلاب به هشت سال و شش ماه حبس تعزيري، پنج سال محروميت از فعاليت سياسي و نيز پنج سال ممنوعيت از خروج از کشور محکوم شد.به گزارش خبرنامه اميرکبير، موارد اتهامي عنوان شده و احکام صادره مربوط به آنها از قرار زير است؛«اجتماع و تباني عليه نظام منجر به صدور حکم پنج سال حبس تعزيري، تبليغ عليه نظام منجر به صدور يک سال حبس تعزيري، توهين به رهبري منجر به صدور دو سال حبس تعزيري و توهين به رياست جمهوري منجر به شش ماه حبس تعزيري شده است.»

? چاپ همت در چاپخانه مجري تلويزيون؛ هفته نامه همت در چاپخانه يي که متعلق به هرمز شجاعي مهر مجري سيماي خانواده است چاپ مي شده است.به گزارش خبرآنلاين پس از توقيف هفته نامه همت، ماموران چاپخانه «هنر سرزمين سبز» را که اين هفته نامه در آن منتشر مي شده است نيز پلمب کرده اند. وي پيگيري هايي نيز تاکنون براي بازگشايي اين چاپخانه داشته است.

? بي بي سي فارسي 24ساعته مي شود ؛ رئيس بخش فارسي بي بي سي با اعلام افزايش برنامه هاي اين شبکه از 24ساعته شدن پخش آن در آينده يي نزديک خبر داد.به گزارش فارس، صادق صبا رئيس بخش فارسي بي بي سي در گفت وگو با برنامه «امروزي ها»ي اين شبکه گفت؛ قصد داريم ساعت پخش و برنامه هاي تلويزيون فارسي بي بي سي را بيشتر کنيم و حتي ممکن است در آينده نزديک 24ساعته شويم، به اين معنا که بخواهيم برنامه هايمان را تکرار کنيم.

? رمزگشايي از ادغام وزارتخانه ها؛ سايت بولتن از سايت هاي حامي دولت خبر از اتفاقاتي دروني براي حذف برخي از مسوولان دولتي داد.اين سايت نوشت؛ «درباره طرح ادغام وزارت رفاه و کار اطلاعات اين سايت نشان مي دهد برخي از اعضاي بانفوذ و پرحاشيه اجرايي نيز تمايل جدي به ادغام اين دو وزارتخانه دارند که در صورت انجام اين کار طيف نزديکان و دوستان قديمي احمدي نژاد به يکباره کنار گذاشته مي شوند.»اين در حالي است که طرح هايي از قبيل ادغام تربيت بدني و سازمان ملي جوانان نيز در همين راستا ارزيابي مي شود چراکه با چنين ادغامي نيز کساني چون بذرپاش و سعيدلو که از حلقه نزديکان بودند کنار گذاشته مي شوند.

? نامه يي به دادستان تهران؛ خانواده «کيوان مهرگان» روزنامه نگار در نامه يي به جعفري دولت آبادي دادستان تهران خواستار تعيين تکليف پرونده وي شدند. آنها در اين نامه اعلام کردند با گذشت بيش از سه هفته از زمان دستگيري وي هنوز اطلاعي از اتهامات و محل نگهداري وي ندارند.

? بازداشت هشت وکيل دادگستري کانون وکلاي دادگستري؛ موضوع دستگيري هشت عضو اين کانون را در جريان بازداشت هاي پس از روز عاشورا بررسي مي کند.به گزارش ادوارنيوز اين موضوع در جلسه سه شنبه گذشته شوراي تشکل هاي اين کانون مطرح شد. کانون وکلا هنوز اسامي اين هشت وکيل بازداشت شده را اعلام نکرده است. گفته مي شود دو نفر از وکلاي بازداشت شده زن هستند.

? تکذيب توليد تلفن همراه اسرائيلي در خوزستان؛ اخبار مربوط به توليد گوشي تلفن همراه رژيم صهيونيستي در ايران کذب بوده و اين شايعه ساخته و پرداخته دلالان واردکننده تلفن همراه است.مديرکل صنايع برق، الکترونيک و فناوري اطلاعات وزارت صنايع و معادن در گفت وگو با ايسنا با اعلام اين خبر که در حال حاضر يک شرکت ايراني در خوزستان در حال توليد گوشي همراه است با بيان اينکه به جاي شايعه پردازي بايد از توليدکنندگان داخلي حمايت کنيم، تصريح کرد؛ اين شرکت داخلي قطعات گوشي تلفن همراه را به صورت سي کي دي وارد و در خوزستان توليد مي کند که احتمالاً موفقيت اين شرکت در بازار داخلي و لطمه به بازار واردکنندگان موجب پخش شايعه توليد گوشي تلفن همراه رژيم صهيونيستي در خوزستان شده است.گفتني است اخيراً اخباري غيررسمي منتشر شده بود، مبني بر اينکه اين گوشي علاوه بر فيلمبرداري و قابليت نصب دو سيم کارت تلفن همراه، يک قابليت ويژه نيز دارد که آن ارسال مستقيم اخبار و اطلاعات براي اسرائيل است.

? ورود دارا و ساراي چيني در دهه فجر؛ اسباب بازي فروشي هاي ايران نسل جديد عروسک هاي دارا و سارا را همزمان با دهه فجر به کودکان و نوجوانان عرضه مي کنند.به گزارش روابط عمومي کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان، محسن چيني فروشان با اعلام اين خبر گفت؛ اولين محموله اين عروسک ها با چهره يي جديد که طراحي آن در ايران و ساخت آن در کشور چين صورت گرفته است، اواخر هفته گذشته وارد بندر بوشهر شده و کار ترخيص آن در حال انجام است.

? احضار فعالان ستاد موسوي؛ «پارلمان نيوز» گزارش داد؛ در روزهاي اخير بيش از 20 نفر از اعضاي فعال ستاد انتخاباتي مهندس ميرحسين موسوي احضار شده اند و مورد بازجويي قرار گرفته اند.به گزارش پايگاه خبري فراکسيون خط امام مجلس «پارلمان نيوز» اين احضارها در برخي موارد با بازداشت هاي چند روزه همراه بوده و پرونده اين افراد به دادگاه انقلاب ارسال شده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.037 seconds.